Perubahan ep:2

Sunday, January 16, 2011
Hi everyone....
Seperti yang di janjikan dengan post aku yang sebelum ni adalah tentang "Transexual" kan..So, hari ni aku nak masuk episode 2 plak...
Diambil dari blog http://dabuldahi.blogspot.com/2011/01/ada-apa-di-jalan-yang-kalsom.html
Ok.. Seperti yang korang tgk picture di atas benar.. Tiada yang benar selain yang benar-benar belaka..hahah.. Lagi pun gambar adalah salah satu bukti yang kukuh kan... Dari sini korang boley ketegorikan yang 'gegurl' diatas betol2  perempuan or not kan?? So, tengok betol-betol k...


Next, ni kisah aku ketika di form 5.. Mase tu aku nak g bercuti kat P.Pinang.. So, aku pown singgah kat umah sedara angkat... Nak pendek kan cerita.. Aku pown tumpang la tido kat umah tu... Aku tau yang dia penah sekaki dengan orang-orang yang awww ni... Then, aku interview la dia...


Sama gak diambil dari  http://dabuldahi.blogspot.com/2011/01/ada-apa-di-jalan-yang-kalsom.html
Semasa interview :

1. Dia penah kurus seperti aku semasa muda.. And time tu dia penah amek pil hormon.. Pil tu untuk naik kan 'breast' dia seperti gurl.. But now dia da stop pil tu.. sebab banyak kesan sampingan...Antaranya, berat badan naik.. Dia cakap kalau dia teruskan amek pil tu boleh kene sakit buah pinggang dan lain-lain..


2. Selain, tu dia de gak citer sal member dia yang betowl-betowl nak berubah menjadi gegurl... Dia cakap member dia buat pembedahan breast masukkan silicon.. korang nak tau berapa harga dia...ish2...almost RM10,000 sebelah sahaja...Perh, dahsyat kan!!! Dia cakap mase member dia buat, badan dah memang berbalut macam mumia plus tak boley gerak-gerak... Sampai macam tu skali nak mengubah ciptaan tuhan....hmmm

3. Yang tu pasal breast.. Ni yang paling teruk nak "buang yang bawah tu"... Sampai nak kene pergi negara lain... Aku pun dah lupa berapa kos pembuangan tu... Tapi memang mahal la... Ish-ish...

4. Aku de gak tanye soklan yang berbunyi cam ni...
        "A(orang yang kene interview).... Kan diaorang pakai silicon tu...Tak sakit 
          ke kalau diaorang 'main' pasangan dia picit-picit??"
   Dia jawab...
        "Sakit gak...jangan picit kuat-kuat...biasa-biasa je...kalau kuat-kuat boley pecah silicon tu plus boley bawak maut kowt.."
Sampai camtu skali kan???...hmmm


Pe yang spesel sangat kalau tukar jantina ni?? bukan stakat diaorang tak bersyukur malah sanggup habiskan beribu-ribu RM tuk merubah personaliti diaorang...hmm....


p/s : Bertaubat la sebelum terlambat....hidup didunia ni tak kekal.. Tq tu Fork....

2 yang sudi nak beri komen...:

  1. syafeeqa said...:

    ouh dunia.

    actly byk lagi kes macam ni terjadi .
    lagi lagi kat .... heheee. pham paham j.


    ish ishh..

  1. Brush said...:

    betol-betol...diaorang ni nak bagi dunia ni terbalik lagi skali ke....huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...