pelik?? pelik???

Tuesday, February 22, 2011
Hi everyone... Hari ni aku nak kongsi gamba-gamba pelik yang aku search kat dalam google nie..Macam-macam yang pelik..Ade tu gamba tu ok je.. Tapi siap tulis pelik..pe yang pelik aku pun tak tau...
Let's Check it out...hahahah
Ni Lembu ke?? Lain macam tanduk dia... Kebesaran Tuhan....
Kerusi cam ni pun ada ea... Hahahah.... Tak tahu la kat negara mana ada kerusi ni..
Picture ni best.. Kalau de jual bentuk ni, Korang try bagi kat awek korang... Kompem terharu dowh..hahaha.
Yang ni aku tak tahu la memang binatang pelik atau saje-saje edit.. Korang pandai2 la tengok..
Wah!! Lain macam je picta ni.. Please someone terjemah tuk aku picta ni..hahah
Korang teka. Ni Bantal or Darah??
Comel je kan...lawa mata die...hahah

p/s : korang try pilih mane yang mane paling pelik...

1 yang sudi nak beri komen...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...